My Cart
Contact Us

Սալիկրուն աջակցում է Սանտո Դոմինգոյի մետրոպոլիտեն ընդլայնվելուն

Սալիկրուն աջակցում է Սանտո Դոմինգոյի մետրոպոլիտեն ընդլայնվելուն
13 Aug, 2024
Salicru-ն մատակարարում է իր SLC ADAPT2 անխափան սնուցման (UPS) համակարգերը և DC համակարգերը՝ որպես Դոմինիկյան Հանրապետությունում Սանտո Դոմինգոյի մետրոյի 2-րդ գիծը երկարացնելու աշխատանքների մի մաս: Ընդլայնման նախագիծը, որն անմիջականորեն կազդի մոտ մեկ միլիոն մարդու վրա, ներառում է ավելի քան յոթ կիլոմետր ուղու և հինգ նոր կայանների ավելացում:

Տրանսպորտային ենթակառուցվածքների համար անհրաժեշտ է էլեկտրաէներգիայի շարունակական և հուսալի մատակարարում՝ ամեն օր անվտանգ և անվտանգ շահագործումն ապահովելու համար։ UPS համակարգերը վստահեցնում են, որ կառավարման, ազդանշանային և կապի համակարգերը կարող են շարունակել աշխատել առանց ընդհատումների, նույնիսկ էլեկտրաէներգիայի անջատումների ժամանակ, ինչը կենսական նշանակություն ունի անվտանգ և արդյունավետ սպասարկում ապահովելու համար: Իրենց հերթին, DC համակարգերն անհրաժեշտ են կայաններում ազդանշանային և օժանդակ համակարգերին արդյունավետ էներգիա մատակարարելու համար՝ դրանով իսկ ապահովելով կարևոր բաղադրիչների շարունակական աշխատանքը:

SLC ADAPT2 շարքը թույլ է տալիս հեշտ ընդլայնել հզորությունը և ավելորդությունը, մինչդեռ դրա մոդուլային դիզայնը թույլ է տալիս համակարգին հարմարվել դինամիկ ենթակառուցվածքի նախագծի փոփոխվող կարիքներին, ինչպիսին է Սանտո Դոմինգոյի մետրոն: Էներգաարդյունավետության բարձր մակարդակի, սպառման նվազեցման և շահագործման ավելի ցածր ծախսերի շնորհիվ շարքը նաև օգնում է օգտվողներին հասնել իրենց կայունության նպատակներին:

Սարքերը նախատեսված են պահանջկոտ միջավայրերի համար և ունեն երկար աշխատանքային կյանք՝ նվազագույն սպասարկման պահանջներով: Նրանք նաև ներառում են մոնիտորինգի և կառավարման առաջադեմ լուծումներ, որոնք հնարավորություն են տալիս իրական ժամանակում հեռակառավարման և վերահսկման: Բացի այդ, դրանք բավարարում են էլեկտրական բեռի պահանջների լայն շրջանակ, ինչը նրանց դարձնում է իդեալական բարդ տրանսպորտային ծրագրերի համար:

Ավելի քան 500 միլիոն դոլարի ներդրմամբ մետրոյի 2-րդ գծի երկարացումը կօգնի լուծել Դոմինիկյան մայրաքաղաքում երթևեկության մշտական ​​խնդիրները։ Ծրագիրը ներառում է ստորգետնյա հատված և վերելակ վիդադուկ, և նախատեսվում է ավարտել 2024 թվականին: